2012. július 25., szerda

Training Diary #1

Úgy döntöttem, hogy lejegyzem mikor, mit sportolok így számomra is nyomon követhető lesz ez az egész és remélhetőleg egy rendszer ki fog alakulni így az életemben. Nem beszélve arról, hogy ez az egész blog motivál is engem.(nem utolsó sorban ezért is hoztam létre). Pont ma reggel olvastam egy nagyon jó cikket a Kiss and Lips blogon a 'Miss Maximumról'. Igazából az én koncepcióm is ez volt, hogy kihozzam magamból a maximumot és erre utal a Karinthy idézet, miszerint legyek az a személy, aki lehetnék mind külsőre és belsőre.

Ma többé-kevésbé sikerült eljutnom futni. Sajnos a kóbor kutya fóbiám közbe szólt, de mentségemre váljék, hogy közben bicikliztem is. Majd miután meg volt a kardio rész, itthon hasizmoztam derék és csípővel (leginkább úszógumival) kombinálva. Mindezek után vacsira már csak egy kis gyümölcsöt ettem és megpróbáltam pótolni az elvesztett folyadékot.

A későbbiekben majd töltök fel saját képeket edzés utánról, hogy nyomon lehessen követni a változásokat és mások számára is motiváló legyek.

xo,N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése